۶/۰۴/۹۹

  

عزاداری با طعم کرونا برای مردم، نه برای رهبر!


دفتر خامنه ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم عزاداری امسال در حسینیه خمینی (همه ساله با حضور خامنه ای) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان به اطلاع می‌رساند

مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) امسال به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت عمومی برگزار نمی‌شود. امید است به برکت عرض ارادت و عزاداری‌های خالصانه همه ارادتمندان اهل‌بیت علیهم‌ السلام بویژه ملت حسینی ایران، دفع بلا و بیماری نزدیک‌تر شود.

این در حالیست که آخوند منتظری دادستان کل خامنه ای در یک اقدام جنایتکارانه از روحانی خواست ممنوعیت برگزاری مر اسم عزاداری محرم در مساجد را لغو کند.

عکس زیر: تصویر مقایسه‌ای که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می‌شد و اشاره ای است به تبعیض در رسیدگی به یک بیماری عادی کرونا در قیاس با فردی چون علی لاریجانی .این تصویر با تیتر «بیمارستان مسیح دانشوری ما و بیمارستان مسیح دانشوری اونا» منتشر شده است.

روزنامه مستقل در تهران در مطلبی نوشت: از همان ابتدای ورود بیماری، پنهان‌کاری و انکار، چندی بعد هم اصرار بر عدم تعطیلی مراکز تجمع و نبستن کانون کرونا- از سوی کسانی که مشخص شد در پشت پرده، تصمیم‌گیران اصلی کشورند – اوضاعی را که می‌توانست در همان کانون، به کنترل درآید، تبدیل به غائله‌ای نمود که دورترین نقاط را هم درگیر کرده و مردم بسیاری را از دم تیغ می‌گذراند. مردم بلاتکلیفند میان دست‌های شرمنده‌ٔ خالی و مدیران سیر بی‌دغدغه! احساس می‌کنند به عمد رها شده‌اند تا کشته شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در ایران، تغییرات ساختاری لازم است https://www.iranrights.org/fa/newslette