۵/۳۱/۹۹

  

تعداد دیگری از تروریستهای خامنه ای در لیست سیاه


وزیر خارجه آمریکا از محدودیت صدور ویزا برای ۱۴ تن از ماموران جمهوری اسلامی که در نقض حقوق بشر و فعالیتهای تروریستی نقش دارند، خبر داد.

به گزارش صدای آمریکا، مایک پمپئو در بیانیه‌ای

که روز جمعه ۳۱ مرداد منتشر کرد،‌ گفت که این افراد کسانی هستند که در نقض فاحش حقوق بشر توسط رژیم ایران نقش دارند.

در اطلاعیه مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا به ویژه از آخوند جنایتکار خدایی سوری نام برده می‌شود. این بیانیه می‌افزاید او رئیس پیشین زندان مخوف اوین است که در آن شکنجه و قتل و اعدام‌‌های پرشمار رخ داده است.

در بیانیه وزیر خارجه آآمریکا آمده که ۱۳ نفر دیگر از کسانی که با این محدودیت روبرو شده‌اند، کسانی هستند که در ترور یکی از مخالفان حکومت در سوئیس در سال ۱۹۹۰ نقش داشته اند.

در بیانیه مایک پمپئو تاکید شده است که این اقدامات پیام حمایت از قربانیان متعدد جمهوری اسلامی در سراسر جهان است مبنی بر این که ما سطح پاسخگویی افرادی که ترور و خشونت را گسترش می‌دهند ارتقا می‌دهیم.

وزیر خارجه آمریکا با بیان این که ایالات متحده مشتاق فرا رسیدن روزی است که عدالت محض در مورد ناقضان حقوق بشر در ایران به اجرا در آید، ابراز امیدواری کرد که این تدابیر برای خانواده‌ها و دوستان کسانی که از خشونت و سرکوب رژیم ایران در داخل و خارج از کشور آسیب دیده‌اند، اندکی تسلی و اطمینان خاطر به همراه آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در ایران، تغییرات ساختاری لازم است https://www.iranrights.org/fa/newslette