۹/۰۴/۹۹

 بازداشت یک نوجوان ١۶ ساله در مریوان توسط نیروهای امنیتی.

خبرگزاری هرانا – روز سه ‌شنبه ۶ آبان ‌ماه، یک نوجوان ۱۶ ساله از اهالی شهرستان مریوان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه ۹۹، یک نوجوان توسط نیروهای امنیتی در شهرستان مریوان بازداشت شد.بر اساس این گزارش، هویت این نوجوان “سینا نیک‌پی” ١۶ ساله فرزند کامران اهل روستای “نی” از توابع شهرستان مریوان عنوان شده است.

کودکان کار: ۶ مورد

متهم به آزار و تحقیر کودکان کار بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، رئیس پلیس فتا تهران از بازداشت فردی که اقدام به تحقیر و هتک حرمت کودکان کار کرده بود خبر داد.

شکل گیری خانه های تیمی کودکان کار / تجاوز و ایدز در انتظار کودکان.

مینو محرز، رئیس مرکز تحقیقات ایدز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درمورد کودکان کار و مشکلاتی که آنها را تهدید می کند، تاکید کرد: چند سال پیش که تعداد کودکان کار افزایش یافته بود و حتی تا ساعت ۱۱،۱۲ شب هم در خیابان بودند، روی ۱۰۰۰ کودکان کار مطالعه ای را شروع کردیم. واقعا شرایط این کودکان اسفناک بود و وقتی نتایج مطالعه را می خواندیم اشک می ریختیم.

مرگ کودک کار، هنگام جمع آوری زباله در بیرجند.

خبرگزاری هرانا – یک کودک کار ۱۳ ساله در بیرجند، در حین جمع آوری کارتن و ضایعات، در یک استخر کشاورزی غرق شد و جان خود را از دست داد. جسد این کودک که صبح روز گذشته مفقود شده بود ظهر امروز پس از ساعت ها تلاش کشف شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در ایران، تغییرات ساختاری لازم است https://www.iranrights.org/fa/newslette