۹/۰۴/۹۹

 ترامپ بی‌آنکه شکست خود را بپذیرد، با انتشار یک پست توییتری زمینه انتقال رسمی قدرت به جو بایدن را فراهم ساخته است. اما چه چیزی باعث تغییر رویکرد ترامپ درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری و صدور فرمان انتقال قدرت شد؟

به گفته گزارشگر شبکه خبری دویچه وله، تایید پیروزی جو بایدن در ایالت کلیدی میشگان عملا باعث تغییر رویکرد ترامپ نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد. این موضوع در واقع اعلام قطعی شکست ترامپ و تیم وکلای او بود.

ترامپ حتی برای مانع شدن از تایید نتایج انتخابات شماری از رهبران فراکسیون حزب جمهوری‌خواه ایالت میشیگان را به کاخ سفید دعوت کرده بود؛ تلاشی که ثمری به همراه نداشت. نمایندگان جمهوری‌خواه این ایالت اعلام کرده بودند که به کار خود بر اساس “روال معمول” ادامه خواهند داد.

سیاستمداران جمهوری‌خواه در ایالت‌های پنسیلوانیا، ویسکانسین و آریزونا نیز برخلاف میل ترامپ نتایج انتخابات را تایید کرده بودند. همچنین بیش از ۱۰۰ کارشناس مسائل امنیتی وابسته به حزب جمهوری‌خواه از رویکرد ترامپ در ارتباط با انتقال رسمی قدرت انتقاد کرده و آن را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده بودند.

منتشرشده در اخبار | دیدگاه‌ها برای چه اتفاقی باعث اتخاذ تصمیم ترامپ برای انتقال قدرت شد؟بسته هستند

موافقت ترامپ با انتقال قدرت/اتهام جنسی به معاون بایدن!



صداوسیمای خامنه ای هنگام پخش گزارش مربوط به موافقت ترامپ با انتقال قدرت به جو بایدن، به نقل از یک کارشناس سیاسی خود گفت: دلیل پیشرفت معاون بایدن، رابطه با مردان متعدد است!

بامداد امروز پس از آنکه اعلام شد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتقال قدرت به تیم جو بایدن موافقت کرده است، صداوسیمای خامنه ای در برنامه ای با حصور شخصی که خود را کارشناس مسائل سیاسی معرفی می‌کرد، به کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اتهام جنسی وارد کرده و عامل پیشرفت او را داشتن روابط متعدد با مردان دانست.

برخی رسانه های نزدیک به روحانی در واکنش به این اتهام زنی صداوسیمای خامنه ای نوشتند: با توجه به اینکه رسانه ملی، پای‌بندی به اخلاق اسلامی را یکی از اصول اساسی فعالیت خود می‌داند، قرار دادن آنتن در اختیار چنین افرادی خلاف ضوابط این رسانه است.

منتشرشده در اخبار | دیدگاه‌ها برای موافقت ترامپ با انتقال قدرت/اتهام جنسی به معاون بایدن!بسته هستند

موافقت ترامپ با انتقال قدرت/تهمت زنی به معاون بایدن!



صداوسیمای خامنه ای هنگام پخش گزارش مربوط به موافقت ترامپ با انتقال قدرت به جو بایدن، به نقل از کارشناس سیاسی خود گفت: دلیل پیشرفت معاون بایدن، رابطه با مردان متعدد است!

بامداد امروز پس از آنکه اعلام شد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که با انتقال قدرت به جو بایدن موافقت کرده است، صداوسیمای خامنه ای در برنامه ای با حصور شخصی که خود را کارشناس مسائل سیاسی معرفی می‌کرد، به کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اتهام جنسی وارد کرده و عامل پیشرفت ااو را داشتن روابط متعدد با مردان دانست.

برخی رسانه های نزدیک به روحانی در واکنش به این برنامه صداوسیمای خامنه ای نوشتند: با توجه به اینکه رسانه ملی، پای‌بندی به اخلاق اسلامی را یکی از اصول اساسی فعالیت خود می‌داند، قرار دادن آنتن در اختیار چنین افرادی خلاف ضوابط این رسانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در ایران، تغییرات ساختاری لازم است https://www.iranrights.org/fa/newslette